- vyvážený preplňovaný motor s kompresorom s objemom 998 cm3 a silou 200 koní
- KCMF - monitorovanie podvozku v zákrutách
- rýchloradenie KQS - bez nutnosti stlačiť spojku
- vyhrievané rukoväte
- IMU
- ovládanie motorovej brzdy KEBC
- KLCM režim rýchleho štartu
- AHB automatické diaľkové svetlá
- bezkľúčové zapaľovanie KIPASS pre diaľkovú aktiváciu
- adaptívny tempomat
- Kawasaki SPIN APP - umožňuje sťahovať aplikácie priamo na TFT prístrojovku
- integrovaný systém montáže kufrov
- KECS poloaktívny elektronický systém odpruženia so Skyhook
- širšie a ergonomickejšie sedadlá ako mal predchodca
- vysokokvalitné monoblokové strmene Brembo
- 6.5" TFT displej
- asistent rozjazdu do kopca
- LED náklonové osvetlenie
- veľké čelné plexi a aerodynamicky tvarovaná karoséria
- signál núdzového zastavenia ESS
- monitorovanie tlaku v pneumatikách TPMS
- BSD systém -detekcia slepého uhla
- FCW systém -varovanie pred kolíziou
- elektronicky ovládané škrtiace klapky
- antihoppingová spojka
- trakčná kontrola - 3 jazdné režimy
- indikátor ekonomickej jazdy
- ACC - udržuje vhodnú vzdialenosť od vozidla vpredu
- ERGO-FIT
- KIBS brzdový systém vyvinutý pre superšporty
- ABS
Možnosť dokúpenia sady príslušenstva v troch verziách :
Verzia Performance za príplatok 1 699 € obsahuje :
Akrapovič titánová koncovka výfuku s karbónovým ukončením a tepelným štítom , padáky, dymové plexi
Verzia Tourer za príplatok 899 € obsahuje :
Bočné kufre (2x28L),vnútorné tašky do kufrov, set zámkov do kufrov (One Key System ) ,montážna sada
Verzia Perfomance Tourer za príplatok 2 549 € obsahuje :
Akrapovič titánová koncovka výfuku s karbónovým ukončením a tepelným štítom, bočné kufre (2x28L) s vnútornými taškami. set zámkov na kufre (One Key System ),montážna sada, padáky,dymové plexi
Motor
- Typ motora : Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom
- Zdvihový objem : 998 cm³
- Vŕtanie x zdvih : 76 x 55 mm
- Kompresný pomer : 11.2:1
- Ventilový rozvod : DOHC, 16 ventilov
- Palivový systém : Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection
- Štartovanie . Elektrické
- Mazanie : Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
- Maximálny výkon : 147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.
- Maximálny krútiaci moment : 137,3 N•m {14 kgf•m} / 8 500 ot.
- Spotreba paliva : 5,4 l/100 km
- emisie CO2 : 128 g/km
- Prevodovka : 6-rýchlostná s radiacimi objímkami
- Pohon nápravy : Puzdrová reťaz
- Spojka : Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
- Brzdy, predné : Dva poloplávajúce 320 mm disky. Strmeň: Brembo Stylema monoblok, protiľahlé 4-piestikové
- Brzdy, zadné : Jeden 250 mm kotúč. Brzdový strmeň: 2-piestikový
- Odpruženie, predné : Obrátená vidlica ø43 mm s tlmením odskoku a kompresie riadeným systémom KECS, manuálnym nastavením predpätia pružiny a pružinami s horným výstupom
- Odpruženie, zadné : Nový Uni Trak, plynový tlmič BFRC lite s nádržou typu piggyback, tlmením kompresie a odskoku riadeným systémom KECS a elektronicky nastaviteľným predpätím pružiny
Rám & Rozmery
- Typ rámu : Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou, s montážnou doskou pre kyvnú vidlicu
- Závlek kolesa : 103 mm
- Prepruženie kolesa – predné : 120 mm
- Prepruženie kolesa – zadné : 139 mm
- Pneumatika, predná : 120/70ZR17M/C (58W)
- Pneumatika, zadná : 190/55ZR17M/C (75W)
- D x Š x V : 2 175 x 790 x 1 260 mm
- Rázvor kolies : 1 480 mm
- Svetlá výška : 130 mm
- Celkový objem palivovej nádrže : 19 litrov
- Výška sedadla : 835 mm
- Pohotovostná hmotnosť : 267 kg