Vlastnosti :
- systém bočných kufrov ( umiestňujú sa priamo do madiel pre spolujazdca )
- uvoľnená jazdecká pozícia
- vylepšený pôžitok zo športovej jazdy
- radový štvorvalec s objemom 1 099 cm3: väčší zdvihový objem pre lepší rozsah v nízkych a stredných otáčkach
- zlepšená spotreba paliva
- dynamický štýl Ninja
- tempomat
- zásuvka USB-C na riadidlách
- komponenty podvozku v štýle Supersport
- zadné odpruženie Ohlins
- nižšia úroveň vibrácií
- vyvážená športová ovládateľnosť
- zvýšený cestovný výkon
- vylepšený Kawasaki Quick Shifter
- dlhší 5. a 6. prevodový stupeň
- vyhrievané rukoväte
- predný brzdový systém Brembo
- ochrana proti vetru
- technológia podpory jazdcov: Balík vylepšenej elektroniky IMU
Technológie :
- rýchloradenie KQS - preraďovanie bez nutnosti stláčať spojku
- trakčná kontrola Kawasaki 3-režimový systém trakčnej kontroly pre rôzne štýly jazdy od športovej po cestovnú
- jazdné režimy - možnosť voľby
- indikátor ekonomickej jazdy
- ABS - bráni zablokovaniu kolies
- antihoppingová spojka
- elektronicky ovládané škrtiace klapky
- horizontálny zadný tlmič
- brzdový systém KIBS
Možnosť dokúpenia sady príslušenstva vo verziách Tourer,Performance a Performance Tourer :
Verzia Tourer za príplatok 1 299 € obsahuje :
Bočné kufre 2 x 28L ( na systém jedného kľúča - 1kľúč do zapaľovania,aj na kufre ),Tank Pad (lepiaca podložka na nádrž z gélovej živice s logom Kawasaki),veľké dymové plexi(o 24 mm vyššie ako originál),univerzálny držiak na mobil,DC 12V zásuvka+fólia na displej

Verzia Performance za príplatok 1 649 € obsahuje :
Akrapovič výfuková koncovka,Tank Pad(lepiaca podložka na nádrž z gélovej živice s logom Kawasaki),padáky(bočné ochranné tlmiče),kryt miesta spolujazdca,dymové športové plexi sklo + fólia na displej

Verzia Performance Tourer za príplatok 2 899€ obsahuje :
Bočné kufre 2x28L (na systém jedného kľúča-1kľúč do zapaľovania,aj na kufre),Akrapovič výfuková koncovka,Tank Pad(lepiaca podložka na nádrž z gélovej živice s logom Kawasaki),padáky,kryt miesta spolujazdca,veľké dymové plexi,univerzálny držiak na mobil,DC 12V zásuvka+fólia na displej

Technické parametre :

- Typ motora : Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
- Zdvihový objem : 1 099 cm³
- Vŕtanie x zdvih : 77 x 59 mm
- Kompresný pomer : 11.8:1
- Ventilový rozvod : DOHC, 16 ventilov
- Palivový systém : Vstrekovanie paliva: Ø 38 mm x 4
Zapaľovanie : digitálne
- Štartovanie : Elektrické
- Mazanie : Tlakové mazanie s mokrou skriňou

- Maximálny výkon : 100,0 kW {136 PS} / 9 000 ot.
- Maximálny krútiaci moment : 113 N•m {11,5 kgf•m} / 7 600 ot.
Spotreba paliva : 5,6 l/100 km
emisie CO2 : 126 g/km
Spotreba paliva 85 kW kit : 5,6 l/100 km
CO2 emisie 85 kW kit : 126 g/km
- Prevodovka : 6-rýchlostná
- Pohon nápravy : Puzdrová reťaz
- Spojka : Mokrá viackotúčová, manuálna

- Brzdy, predné : Duálne čiastočne plávajúce 300 mm kotúče Brembo.
- Strmeň: M4.32,monoblokový,protiľahlý , 4-piestikový
- Brzdy, zadné : Jeden 260 mm kotúč. Strmeň: 1-piestikový
- Odpruženie, predné : 41 mm obrátená vidlica s tlmením kompresie a odskoku a s nastavením predpätia pružiny
- Odpruženie, zadné :Horizontálne zadné zavesenie, plynový zadný tlmič Ohlins S46,s možnosťou nastavenia tlmenia odskoku a diaľkovým nastavením predpätia pružiny

- Typ rámu : Dvojrúrkový, hliník
- Závlek kolesa : 98 mm
- Prepruženie kolesa – predné : 120 mm
- Prepruženie kolesa – zadné : 141 mm
- Pneumatika, predná : 120/70ZR17M/C (58W)
- Pneumatika, zadná : 190/50ZR17M/C (73W)
- D x Š x V : 2 100 x 805 x 1 190 (1,225 mm so štítom v najvyššej polohe) mm
- Rázvor kolies : 1 440 mm
- Svetlá výška : 135 mm
- Celkový objem palivovej nádrže : 19 litrov
- Výška sedadla : 835 mm
- Pohotovostná hmotnosť : 234 kg